مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 17:272022-09-17اجتماعي

فارس من| آلودگی هوا، نفس های مردم زرقان را به شماره انداخت


آلودگی هوای شهرستان زرقان به نحوی نفس های مردم را به شماره انداخته است و زندگی را برای مردم سخت کرده است که این موضوع تبدیل به ثبت مطالبه مردمی در سامانه فارس من شده است وآنها از محیط زیست و ارگان های مرتبط، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرقان، امروزه آلودگی هوای شهرها به یکی از موضوعات روز کشور تبدیل شده است و استان فارس علی الخصوص کلان شهر شیراز نیز از این امر مستثنا نیست و هوای شهرستان زرقان که در مجاورت این کلان شهر استان قرار دارد نیز به این آلودگی ها دچار شده است.

 اغلب ساکنان مناطق آلوده عملا به جای اکسیژن، سم تنفس می کنند این در حالی است که بهره مندی از هوای پاک و محیط زیست سالم، جزء بدیهیات حقوق شهروندی محسوب می شود.

  محیط زیست (هوا، آب و خاک) سابقه ای بیش از عمر بشریت دارد اما علی رغم آن، حقوق مرتبط با محیط زیست و درکنار آن آلودگی هوا تا به این اندازه در طول تاریخ مورد کم توجهی و بی رحمی ما انسانها قرار نگرفته بوده است تا نسبت به آن حساسیت نشان دهیم.

امروزه مشاهده می کنیم که در اثر پیشرفت تکنولوژی از یک طرف و استفاده بی رویه و گاهی بدون مجوز از منابع طبیعی و محیط زیست، این خواستگاه بشری از هر قسمت آن اعم از آب، خاک و هوا در مخاطره قرار گرفته است به همین جهت برای جلوگیری از تخریب گسترده و آلودگی آن لازم است که قواعد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آلودگی هوا، نفس های مردم زرقان را به شماره انداخت

فارس من| آلودگی هوا، نفس های مردم زرقان را به شماره انداخت